fredag 30 april 2010

En del dagar är ljusare än andra!

Lycka i en liten ask, eller kartong närmare bestämt. I dag anländer dom!!! Mina underbara BL lampor som ska hänga över köksbänken. Nu kan jag i alla fall stryka en sak från min oändliga önskelista. Måste bara poängtera att den är oändlig men inte att den på något sätt måste ta slut. Jag tycker det är härligt att längta efter saker och känna att man måste spara och gneta lite för att få det man vill. Lägger ut en bild så snart dom är monterade av elektrikern (har jag otur så kan det dröja läääääänge, han ska bli pappa när som helst :)

Äntligen tillbaka på jobbet idag. I och för sig bara för en superkort stund. Jag hann typ bara med att lägga en beställning på förbrukningsvaror, fika och ha lilla vilan ( det är då man får "sova" med dom små barnen :)
Men bara denna lilla stund av vuxet stimuli kan få en att få så mycket nya krafter. I dag kändes det som om jag kunde förflytta berg när jag kommer hem. Jag är den snälla goa mamman jag helst vill vara jämt. Enda floppen idag var att jag tänkte jag skulle börja med min stora rabatt. Där ska jag sätta en massa härliga blommande perenner, en riktig tantrabatt. Tyvärr tog vädrets makter över så jag får skjuta upp den aktiviteten till senare i helgen.

Ha nu en riktigt skön helg alla blogg läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!