fredag 21 augusti 2009

Att komma in i arbetslivet igen efter drygt åtta veckors ledighet har inte varit lätt. Jag tycker man borde få arbetsträna en vecka innan ordinarie arbetsstart. Jag nekade till och med ett barn att delta i min gruppverksamhet trots att barnet eg. är mitt ansvarsbarn, sånt här är ju pinsamt!!!
Nu är det hursomhelst äntligen helg och det ska jag fira för:
Mitt meandisäljande går tydligen toppen. Idag visade sig att jag ligger på 11:e plats på försäljning av landets drygt 420 säljare. Helt otroligt roligt tycker jag. Nu är siktet inställt på topp tio för då blir man belönad med en härlig weekend i Stockholm :).
Denna veckan har min son växt ytterligare ett år (känns det som även om jag vet att det eg. kommer gradvis). Han har börjat i första klass så nu är det på riktigt. Som tur är så är han väldigt nöjd med sin skoltillvaro och även fritids.

1 kommentar:

  1. Nämen gratulerar! Inte för att jag är så jätteförvånad över den bra placeringen... men enormt grattis i alla fall! Heja på mot plats <10! :)

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!