fredag 21 maj 2010

Underverket är här

Som vi väntat!!! Men nu är han äntligen här, den underbaraste lilla kusin.....
Vi väcktes av att telefonen ringde kl 6 på morgonen den 19 maj, hm på vår bröllopsdag!!! men han är förlåten så klart. När jag sedan väckte Smilla så sa jag:
-Vet du telefonen ringde tidigt idag.
-Va har bebisen kommit??
-Ja gissa vad det blev?
-En flicka?
-Nej
-Oh en lillebror??

Smilla har varit hyfsat sugen på småsyskon ett tag helt klart, eller så beror det på att många av hennen kompisar har just en lillebror.

1 kommentar:

  1. Åh, sådana här samtal är verkligen speciella. Minns själv när jag ringde hem till mina föräldrar förra året efter min dotters förlossning, det är något laddat, då det är första gången man säger att h*n är här!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!