torsdag 15 september 2011

TRÄNING, TRÄNING, TRÄNING!


Denna vecka har jag verkligen inte legat på latsidan iaf, kom att tänka på det nu när jag ser tillbaka på dom senaste dagarna....
söndag: långpromenad
måndag: easyline
tisdag: cxworks
onsdag: VILODAG
torsdag: morgonpromenad och functional moves

GOD KVÄLL!!

Nu tusan känner jag att batterierna är laddade inför den stundande semestern. Det återstår fortfarande lite att packa ner och plocka fram men jag är tyvärr en sista minuten packare så jag står väl där på lördagkvällen och kliar mig i håret!
Som vanligt så kommer jag väl ändå att ha packat med mig alldeles för mycket kläder. Det brukar ju alltid sluta med att hälften är oanvänt. Det är ju så himla svårt, särskilt till barnen känner jag. Man vet ju aldrig hur mycket dom lyckas att smutsa ner sig och hur svalt det blir på kvällarna......
Vilka är era bästa packingstips?

Nu blir det en lång och skön dusch innan det är dags för sängen. Är så nöjd att jag fått bra kvällvanor och kommit i säng i bra tid det sista. Det känns som om det verkligen behövs när klockan ringer 06.00 varje dag!

KRAM
CC

3 kommentarer:

  1. Oj oj nu fick jag lite att tänka på. Min träning går liksom inte riktigt att skriva om. För den är obefintlig just nu:)! Tänker ta tag i det nästa vecka.

    Vart skall ni på semester?

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Ja vi får väl se hur mycket det blir tränat nästa vecka.....
    Vi åker till Algarvekusten i Portugal! Vi har hyrt ett eget hus, ska bli såååå härligt!

    SvaraRadera
  3. shet maaan, min skinkor börjar sakta men säkert domna bort av träningsvärken...

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!