tisdag 13 september 2011

NÄRA NÄRA.....

Vårt eget beachhouse i Albufeira med en pool på taket för sköna kvällsdopp!


Här har det varit fullt upp alldeles för länge. Skjutsar barn hit och dit, personalmöten och träning. Just träningen har jag kommit i gång med riktigt bra och jag har provat ett par nya pass bl.a CXWORKS och COMBAT. Superbra, superroliga och superjobbiga båda två och det känns som om träningsvärken aldrig kommer att gå över!

HEJ ALLA GOA LÄSARE

Jisses vad det stormar och regnar ute. I dag är det verkligen höst med stort H. Hade nog helst stannat inne under täcket med tända ljus, en stor kopp te och en riktigt bra film.
Men men.....nu är det bara 5 DAGAR KVAR!!!
Snart byter jag ut det gråa och kalla Sverige mot milslånga sandstränder på Algarvekusten i Portugal. Det är så himla skönt att ha en resa bokad nu när hösten precis kommit och allt känns så himla grått. Träningsskorna åker givetvis ner i väska sen är frågan om det blir några löparrundor i värmen men annars får det bli sköna powerwalkpromenader på morgnarna! Jag är tyvärr av den typen som måste äta ordentligt innan jag hårdtränar så då går löpning bort på morgonen tyvärr! Promenader går ju bra däremot.

Nu ska jag ha en mysig stund med MIN mamma innan jag drar och tränar CX.

FÅNGA DAGEN!
KRAM
CC


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!