lördag 3 december 2011

VÄLKOMMEN TILLBAKA

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!


Oj då.....
Så här kan vi inte ha det. Tyvärr så är inte hösten min starkaste årstid och därav också min frånvaro här på bloggen. Ingen inspiration, ingen ork och dåligt med tid.... Men nu är jag tillbaka och jag hoppas att mina gamla trogna läsare kan hitta tillbaka hit!

Även om vädret fortsätter att trotsa oss så tänker jag från och med nu trotsa detta skitväder och försöka hitta lite julstämning! I dag har jag i regn och blåst pyntat utanför huset. En slinga är på plats men vi ska försöka få upp ett par till i morgon för ljus det är precis vad man behöver just nu! Tänk hur det såg ut för drygt ett år sedan....

I dag har jag också satt 3 pepparkaksdegar. En av de godaste pepparkakorna till just glögg, en traditionell och en till husbygget som jag TÄNKER LYCKAS MED i år....
Hoppas jag slipper skämmas och att jag vågar återkomma med en bild.

Nu ska här snart mumsas på en supergod Italiensk paj och ett gott glas rött.

HA EN MYSIG LÖRDAGKVÄLL ALLA!!!

KRAM
CC

3 kommentarer:

  1. Ser med spänning fram mot resultatet av pepparkakshuset :)
    Kram Söta
    /Ica

    SvaraRadera
  2. Kul att du e tebax på bloggen!
    Kram Vicki

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!