torsdag 9 december 2010

Jag önskar mig en mjuk jul

I dag har dagen bara gått i ett rasande tempo. Det är mycket som ska hinnas med på jobbet så här års och dessutom var jag lite trött och sliten efter en trevlig tjejmiddag i går. Tur man har ett jobb där man får möjlighet att vara ute när man känner tröttheten krypa i ögonen. I dag hade jag och barnen stora brottningsmatchen ute på gården. I bland är det allt kul att vara "liten" igen.

Problemet är nu bara att jag fortfarande inte tinat upp. Sitter fortfarande och huttrar även om det är flera timmar sedan jag kommit in. Det blir till att tända en massa ljus och bara krypa upp i soffan med laptopen i knät och se om jag kan ta och beställa några fler julklappar på nätet. Så himla smidigt sätt att handla på tycker jag. Att bara slippa denna jobbiga julstress i butikerna. Dessutom finns det verkligen pengar att spara! Man tänker ofta över sina köp hemma istället för att panikköpa ute i butik och nästan alltid så hittar man saker billigare på nätet. I vanliga fall är jag jättenoga med att gynna handeln i min lilla hemstad men det finns en gräns även för mig.

Vad önskar jag mig då????
En av varje av dom här kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!