söndag 28 augusti 2011

TO DO!

Denna fina lampa skulle jag gärna ha hängande antingen i min hall eller i Smillas rum!
Foto: baazar.se

Sitter just nu och sippar kaffe på maten ur mina härliga nya designhouse muggar. Är så himla glad över att jag kommit över nya!

GOD MIDDAG!

I dag är det en alldeles vanlig tråksöndag här hemma. Mannen fortsätter att sätta upp vår nya fasad och jag bemästrar strykberget. Kan bara inte förstå hur det kan bli så sjukt mycket tvätt hela tiden!. Hängde ut lakan på tork då jag älskar doften som blir när dom får hänga ute men jag har snart gett upp. Skur på skur så vi får väl se om dom hinner torka innan kvällen kommer. Just nu skiner ju solen iaf!

Hoppas hinna med en skön promenad för att avsluta helgen för kommande vecka blir intensiv med personalmöten, träning och en trevlig fest på fredag!

HA EN SKÖN SÖNDAG

KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Hur går det med träningen? Här går det inte bra. Det har varit fullt upp typ varje dag de sissta dagarna! Jag behöver någon som peppar mig. Hur gå det med din?

    VAd är det för designhouse muggar? Dom vill jag se. Låter om något i min smak!

    Ha det jätte bra!
    kram från den andra CC

    SvaraRadera
  2. Oj jag har visst inte varit här på AAAAlldeles för länge :(
    Träningen går super, kör hårt som tusan och har ständigt ont i kroppen men visst är det skönt. Nu gäller det bara att ta i med hårdhandskarna med kosten också!
    Muggarna heter HAGA och är från design house stocksholm men finns i princip inte att få tag i längre, om du inte fjäskar med dom i den butiken som för design house på NK stockholm för dom kunde visst fixa från ngt centrallager där det fanns lite kvar!
    Förresten muggarna hittar du i föregående inlägg )

    KRAM CC
    kör nu på med träningen, det är ju såååå skönt när man väl kommit igång!!!!!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!