lördag 13 mars 2010

Rätt låt vann, men inte om ni frågar sonen.

Äntligen är väntan över! Äntligen får alla som väntat så länge i globen åka hem :)
Vilken underbar kväll det varit. Barnen bara älskar detta med melodifestival. Tur det är den internationella tävlingen kvar innan Smilla återigen ska fråga hur länge det är kvar till nästa gång. Jag bara undrar hur många 5-åringar som nästan blir generat lyckliga över att Dolph äntligen är tillbaka, det blev i alla fall Smilla. Smilla har stenkoll på allt. Hon har nog sett allt som går att se på SVT:s hemsida vad beträffar melodifestivalen. Hon kommer förmodligen att ta hem tiotusen kronors frågan i detta ämne när hon blir stor.
Hur som helst, det var ett jämt startfält och underbar humor rätt igenom hela programmet. Jag tycker det är skönt att dom får in lite goa skämt här och där. På Facebook kan jag lä
sa av en av mina vänner : Jag tar Måns ni andra får Drago och penntrollet. Haha kan man beskriva Meltzer på ett bättre sätt.
Man kan ju bara sammanfatta kvällen på ett sätt:
RÄTT LÅT VANN!!!!
(även om min underbara son avslutar dagen med att säga i sängen: om ni hör någon som snyftar så är det bara jag. Han hejade på Timotej)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!