tisdag 30 mars 2010

Växer fötterna när man blir vuxen?

Våren anlände visst häromdagen. Jag bara njöt och sprang ner i källaren för att leta rätt på min vårjacka och mina......converse!!! Dessa älskade skor som jag för första!!! gången i livet unnade mig förra året. Jag har suktat i många år ska ni veta. Nu vet jag varför jag väntade så länge med att köpa mig ett par.
Leo kommer hem efter en eftermiddag med farmor och får se mina converse i hallen.
"- Har DU sådana skor?"
"- Ja vad då?"
"- Vet du vad dom kostar?? 699 kr!!!!!
"-Ja men jag köpte dom förra året!"
"- Kan du ha dom i år också? Har inte dina fötter växt sen förra året?"
"-Eh nej mina fötter har nog slutat växa.....hoppas jag". (jag har redan strl 40 liksom)

Slutsats:
-Min son ser alldeles för mycket på tv när man börjar ha koll på reklamen emellan programmen.
-Vad händer om mina fötter inte HAR slutat växa, då kommer jag typ att ha fötter som en amerikansk basketspelare när jag blir 40 (skulle ju iof vara intressant för då skulle nog jag kunna börja jobba på cirkus)

1 kommentar:

  1. Hi hi....jag funderar faktiskt på att som min nioåriga dotter skaffa mig ett par Converse. Tror att det är ca 25 - 26 år sedan jag bar ett par sist! Kan bara inte bestämma mig för färg, möjligen vita!?
    Det som är så bra är ju att mina fötter troligen inte växer mer så jag kan ju ha skorna minst 25 år! :-)

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!