söndag 8 augusti 2010

Amigurumi

Min nya älsklingssysselsättning just nu har visst blivit att virka! Men aj aj aj vad kul det är. Mitt hem ser nu mer ut som hejsan eftersom jag aldrig hinner att städa :) Känner mig som Alfons, "jag ska bara...." sätta mig och virka en liiiiiiiiiten stund. Hoppsan där gick visst två timmar. När man väl börjat så är det så himla svårt att sluta. I dag blev det en lite prinsessbakelse till samt en lite mus som Leo beställt. I morgon bär det i väg till stickbutiken för att skaffa mer färger!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Läste att du inte gillar ditt bord i ek, och tänke kanske måla det. Jag målade vår ekbord svart och det blev jättebra, vi är så nöjda!! Kan erkligen rekomendera det. Tips, måa det mängder av gånger för att få rätt målade yta. Målar man för få gånger blir det inte bra...

    Vilket suuupefint kök ni har förresten!

    Helena

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!!! Och tack för att du gillar vårt kök! Kanske får bli mitt vinterprojekt att måla bordet vitt!!!!!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!