måndag 16 augusti 2010

Jag överlevde!

Jösses vilken dag! Första dagen efter semestern och jag var så glad att det bara var en kortdag på jobbet då jag redan slutade 12.45 men ack vad jag bedrog mig att det skulle bli ngn lugn och skön eftermiddag.
Sluta jobb-hem-borsta tänder-skriva inköpslista-tandläkaren TJOHOO inga hål men tandsten som vanligt- hem-andas fem minuter-städa på Smillas förskolan- hem röja upp i köket efter allt den hemmavarande familjen släpat fram under dagen-laga mat-hinna äta-föräldramöte för Smilla som ska börja musikklubben Yamaha- nu är jag äntligen hemma igen och nu ska jag: lägga båda barnen- förbereda för golftävlingen i morgon! Puh hoppas jag kommer i säng innan 00.00 idag.
Det är ju iof skönt att rivstarta nu när man är utvilad men när man inte riktigt är van vid detta tempo så blir man lite lätt stressad. Saken blir ju inte bättre av att huvudet inte riktigt funkar som det ska i brist på alla kolhydrater jag inte längre äter. LCHF it is och funkar faktiskt bra. Har inte längre ngn våg hemma efter att vår kapitulerat för ett år sen, vilket INTE var bra men det är egentligen ännu skönare att känna att man nu kan knäppa vissa byxor utan att hålla in magen.

1 kommentar:

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!