söndag 15 augusti 2010

Sköna Söndag

I dag är sista dagen för den här semestern. Vemodigt? Nej faktiskt inte, ska bli riktigt skönt att komma in i lite rutiner igen. Ägnade sista semesterdagen till en golfrunda i trevligt sällskap på Billingens GK. Jag har varit där ngn gång tidigare och visste att den var kuperad men jösses. Jag är helt slut här hemma nu. Lär väl vakna med kramp i vaderna i natt. En väldigt trevlig bana hursomhelst! Spelet gick faktiskt hyfsat och känner att det på G allt mer. Hoppas hoppas det hänger i på tisdag då det är dags för sista seriespelsomgången.


När jag kom hem möttes jag av två bustjejer som ska ha slumberparty :). Gissa om Smilla är lycklig, första gången hon har kompis som sover över så här är det nu fullt ös och det leks för fullt på övervåningen. Önskar jag hade hälften av deras energi just nu. Golfrundan sög verkligen musten ur mig!javascript:void(0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!