torsdag 7 juli 2011

ÄNTLIGEN SOMMAR!

SEMESTER!



Dom här snyggingarna låg inslagna till mig på min födelsedag. Nu kan jag även vara snygg om det regnar i sommar!

Äntligen är den här, semestern! Tid för att umgås, mysa, leka, bada, tälta, åka till från kust till kust, äta god mat, njuta av vin, soluppgång, solnedgång, salta bad, söta bad, sovmorgon, sena kvällar, golf, träning, njutning.
Orden kan bli hur många som helst men jag kommer i vilket fall njuta av mitt nya jag och jag kommer definitivt bära med mig mina nya vanor i form av

GOD ENERGI
MENTAL NÄRING
MENTAL TRÄNING
RÖRELSEGLÄDJE

Jag tänker ladda batterierna inför hösten. 6 härligt långa veckor ska jag vara ledig. Efter semestern möts jag av nya utmaningar då jag ska börja på ett nytt jobb. Jag kommer vara kvar halvtid på förskolan men sen ska jag också jobba som allt i allo hos min man. Inte illa att bli sekreterare vid 37-års ålder!

Mer spännande saker är på gång.......man kan säga att livet rullar på i en lång och härlig nedförsbacke just nu och jag bara ler!


HA EN UNDERBAR SOMMAR OCH GLÖM INTE AV ATT MAN KAN NJUTA PÅ MÅNGA OLIKA SÄTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!