söndag 15 mars 2009

Vilken kalashelg!

Ja nu sitter vi här, hela familjen och är helt slutkörda. Man tror man är så smart att köra järnet en hel helg, att det liksom är lika bra att ta allt på en gång men vad fel man har!!!
Efter ett barnkalas, ett vuxenkalas och en schlagergala så måste man nog inse att man inte är 20 år längre. Man insåg ju det också när vi i natt skulle gå hem från Bredablick och jag hade dansat i 3 timmar i mina högklackade stövlar. Jag hade så sjukt ont i mina fötter så när vi skulle gå i ständig nedförsbacke hem var det så att jag ville gråta. För att spä på min åldersnoja så ska jag gå till optikern i veckan för att kolla min syn, känns ju som om den behöver lite hjälp nu.
Nej, i dag får det nog bli en tidig sänggång om jag ska orka upp och tycka att måndagar är den trevligaste dagen på veckan :) dom som vet har ju i alla fall lovat fint väder i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!