onsdag 9 juni 2010

Blod svett och tårar

Det var längesedan jag har motionerat sååå mycket på 4 dagar. Golftävling i söndags, golfträning samma kväll, golftävling i tisdags och idag.......nära döden upplevelse på FORM!

Golfen gick ju så klart åt skogen...bokstavligt talat eller också åt vattnet. Men hur lätt är det egentligen att hålla koncentrationen uppe när både en förrymd ko samt en räv korsar mitt på banan. Men det är väl det som är naturupplevelsen i det hela. Tur är det i alla fall att man kan skylla dåliga resultat på något.

I dag, ÄNTLIGEN, har jag gjort comeback på FORM. Vet inte om Lena misstrodde att jag skulle genomföra mitt pass idag för jag har både fått lyckat till SMS, kort på posten OCH på FB :) Jag tycker iof att det är bra att dom följer upp sina nya medlemmar men detta är ju nästan på gräns till stalking haha. Skämt åsido. Jag tycker jättebra om Lena :) och jag behöver nog en liten PT nu ett tag för att komma igång. Provade något helt nytt idag, Easyline. Gruppträning i maskiner med hyduralmotstånd. Passet höll på i ynka 30 minuter!!!! Men jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Kände mig som en gammal gubbe när svetten rann ner från näsan på mig men GUUUUUUUUD vad kul och skönt det var och vilken adrenalinkick. Så skönt med lite nya träningsmetoder då jag för längesedan tröttnat på pump och spinning även om det också kan funka emellanåt. Det kändes verkligen att hela kroppen fick sig en rejäl genomkörare. Nu har jag bokat in två pass till närmaste veckan med ökande tid varje gång.....får väl se om det blir några mer inlägg här eller om jag hinner dö innan.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!