fredag 18 juni 2010

Min chef hon kan hon.....

God kväll alla!
Vilken dag!!!! eller snarare vilken start på dagen jag fick. Jag var förmodligen helt slut efter gårdagen på Liseberg för barnen väckte mig halv tio!!!! i morses. Jösses, då fick jag eld i baken för det var just halvtio vi skulle infinna oss på mitt jobb för sommarfika. Mina stackars barn fick slänga i sig en tallrik fil och sen kasta på sig kläder. Kvart i tio lämnade vi huset och tio i tio satt jag på plats på jobbet. Puh en sån här start är ALDRIG bra!!!!!!


Min chef vet vad vi gillar. Vår sommarpresent: Vitt fat från Bruka

I dag har det varit städ och plockar dag för i morgon blir det kalas för mig och min 8-åring. Jag blir väl si så där en 23 år eller nåt.......minns inte riktigt :)
Fick som tur var med mig mannen att storhandla inför kalaset och tur var väl det för det var typ jag och halv stan där samtidigt. Då är det bra med lite teamwork!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!