torsdag 10 juni 2010

Underbara pioner, sorgliga farväl och härliga traditioner



Dessa underbara pioner!!!! I dag var jag bara tvungen att åka och köpa några eftersom mina egna inte slagit ut än i trädgården. Vad löjligt glad man kan bli av lite färska blommor inne.
På min köksbänk står också en ståtligt röd fin ros. Den fick jag order av min son om att köpa. Den ska hans tjej få i morgon på skolavslutningen. Tänk att jag har lyckats uppfostra en sådan liten romantiker. 8 år och vet redan vad vi tjejer vill ha :)

I dag fick jag ta farväl av tre barn på min förskola. Dom ska nu flyga vidare mot nya äventyr i skolans värld. Det är lustigt vad dom små liven kan beröra mig. Jag har gråtit och gråtit idag det var nog till och med så barnen undrade om det var något fel på fröken. Lycka till nu alla goa barn, jag hoppas vi syns snart igen......

Nu ska jag förbereda för Leos skolavslutning i morgon. Kan inte förstå att han redan ska sluta ettan, han slutade ju precis på förskolan. Bara att inse att barnen blir äldre även om inte vi blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!