söndag 20 juni 2010

Tårdrypande helg!


Har man någonsin sett ett lyckligare bröllopspar. Jag kunde knappt slita blicken från tv:n i går trots att vi hade kalas hela dagen. Höjdpunkten var ändå Daniels tal till Victoria har ni missat det eller bara vill se det om igen så har ni länken här:
http://svtplay.se/v/2048897/det_kungliga_brollopet/prins_daniels_tal
När jag och D såg talet i går så rann tårarna på oss båda. Jag var bara tvungen att kolla på det idag igen och tårarna rann lika mycket idag. Såååå himla vackert. Säger som en väninna till mig sa:Detta tal var så bra så han behöver inte framföra något mer under sina år med Victoria!


Jag tyckte inte jag fått nog med tårar idag så jag och två goa väninnor drog ÄNTLIGEN på bio för att se SATC!. Åhhhhh LOVE IT. Jag grät under filmen och nu har jag lust att gråta igen för nu blir det väl antagligen inga mer filmer och inga mer program. Tur man har en shoebox att kolla på om och om igen.


Nu får det bli sängen för mig. Ska kurera min förkylning som hoppade på mig idag samt vårda mina ömmande stumma ben=TRÄNINGSVERK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!