måndag 21 juni 2010

En effektiv dag

Är så nöjd med dagens insats. Det märks att det är årets längsta dag idag, har hunnit med sjukt mycket! Jobbad till kvart i ett, hämtade båda barnen, hem lasta bilen full och i väg till tippen, ett litet besök på falbygdens ost på dotterns begäran, hem sova en liten stund (har gått och blivit TOKFÖRKYLD), ut i trädgården och ta upp kampen om ogräset samt vattna och ansa sommarblommorna, packa bilen full körde i väg till second hand med en massa som vi rensade ur källaren i går, handla mat, hem packa in mat, ......andas.......5 minuter iväg till golfbanan för att hämta hem mannen, laga mat, äta mat, städa upp i kök, duscha barn, lägga barn, packa övernattningsväska åt två barn som ska vara borta i morgon bitti till ons lunch, PUH.........nu tror jag faktiskt att jag är värd att sätta mig och glo på dumburken en liten stund innan läggdags. I dag har mitt liv verkligen känts som Galenskaparnas campinglåt, ni vet den där med 5 min hit och 5 dit. Hoppas nu bara att min förkylning lägger sig tills i morgon för då väntar en lång arbetsdag istället, om det nu är någon skillnad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!