måndag 22 november 2010

Har man råd så har man!

Älskade hollywoodfruar som förgyller våra måndagar. Isabel Adrian kan man ju ha en och annan åsikt om men hade jag haft pengar så skulle jag nog också köpa mig sömn om jag hade en bebis som inte sov så bra.
Hon menar på att vi i Sverige då tycker att man är en dålig förälder. Jag har ett värre exempel på det. Två trötta föräldrar (som får sova på nätterna) men som inte orkar göra pannkakor till dotterns utedag i morgon utan i stället köpt färdiga BARA FÖR ATT VI HAR RÅD!
Kram på er :)

2 kommentarer:

  1. Hihi.. det var ju lite kul :)

    Jag har oxå köpt FÄRDIGA pannkakor och varit så nöjd med mig själv.
    Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  2. Skönt att det finns fler mänskliga människor där ute :)

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!