söndag 3 oktober 2010

Cherry on Top Award


Tack Underbaraste Ica som skickade den award vidare till mig. Uppskattas verkligen.


"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till fem andra bloggar"

Min egen mr Big

I 9,5 år har vi nu varit gifta. Fortfarande lika lyckliga, fortfarande bästa vänner......

Mina underbara barn

livet skulle kännas helt tomt utan dom.....

Mina underbara vänner
Dom är många som kan räknas upp här men med rädslan för att glömma någon så hoppas jag att alla mina vänner känner sig träffade utan att ha blivit nämnda. Mina vänner är dom som får mig att skratta, att le, att låna ut sin axel att gråta mot, att få en att känna sig uppskattad, får vardagen att kännas som champagne varje dag.......Ja listan kan göras hur lång som helst....

Jag skickar denna award vidare till:
HoP
Kerstin
Maria
Åsa
Anna-Malin

7 kommentarer:

  1. Hupp vad förvånad jag blev när jag klickade in mig på dessa bloggar och hamnar hos....MIG! snäll du är cathrine, och duktig på att virka med ;)

    SvaraRadera
  2. Tack fina! :) Och vilka härliga bilder du lade upp! Det är så sjukt imponerande att du hittar tid till att börja virka. Också. Och jättefint blir det!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder du visar.:-)
    Stina

    SvaraRadera
  4. Tack snälla! Motprestation utlovas snart!!

    Massor av kramar!!

    SvaraRadera
  5. Kerstin, det var ju jag som hade en mot dig innan, efter den ljuvlig burken jag fick!!!!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!