måndag 25 oktober 2010

Hösttrött

Kanske dags att gå i ide!


Så kom den då till slut. Jag som trodde att jag skulle slippa. Den oerhört jobbiga hösttröttheten. Den kom antagligen med det dåliga vädret. Känns om om jag typ inte sovit på en vecka eller som att man är bebismamma igen. Är det någon som har tips på hur man kan bli piggare så här års för just nu känns det som om det aldrig kommer att hända. Vem kunde ana att duracellkaninen till slut skulle gå sitt öde till mötes.......
Tur det är höstlov nästa vecka, då har jag i alla fall tagit ledigt två dagar och så jobbar jag ganska korta dagar dom andra och dessutom så har vi en massa roliga kalas att se fram emot då också.
Nä bara att krypa ner under filten och äntligen få möta mysigaste Maria M igen i Hollywoodfruar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!