torsdag 21 oktober 2010

Kreativ dotter



Det går lite upp och ner det här med pysslet här hemma och då pratar jag inte om mig själv utan om min otroligt kreativa dotter Smilla. Just nu tillverkas allt möjligt AV allt möjligt. Inget får gå till spillo utan man kan pyssla saker av precis vad som helst. Senast i går gjorde hon ett hus åt sin "favvo" Det är en tarmig liten kanin som hängt med sen hon var mini. Mitt mål är att innan jul ha gjort ett pysselrum i vår sunkiga källare. Vårt gamla pannrum som just nu mer känns som ett skräprum ska rensas ur och fixas till lite så barnen (och jag kanske ) bara kan sitta där nere och slabba med färg och glitter utan att det stör. Fattar inte hur mycket man samlar på sig på bara några år. Det som är svårt att skiljas ifrån är ju barnens alla leksaker. Vad är egentligen värt att spara?
Dags att sluta vara nostalgisk kanske och bara slänga, skänka, sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!