söndag 10 oktober 2010

Rut

Oftast känns det som om jag inte gör annat än att städa, tvätta, stryka, städa, tvätta och stryka här hemma. Jag är VERKLIGEN ingen pedantisk människa. Långt därifrån. Jag tror de flesta av oss ändå gillar att ha ordning omkring oss. Det jag tycker är jobbigast är egentligen dammet! Har man iof ljusa golv så får man väl på något sätt skylla sig själv. Dom måste ju dammsugas typ varannan dag.
I dag när jag stod och strök in den sista högen med tvätt (ja äntligen är botten nådd igen) kom jag på världens bästa affärsidé. Om jag startar ett städföretag och endast har mig själv som kund, kan det då löna sig? Då skulle ju jag liksom få betalt för att städa här hemma. Hm undrar om det finns ngn bra kalkyl på det där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!