tisdag 19 oktober 2010

Ompysslad

Nu har det varit en riktig sjukstuga här i två dagar. Till och med jag blir lite rastlös till slut. Leo har legat totalt i däck i två dagar här nu. Bara hög feber och inget annat. I dag är det i alla fall bättre och än så länge är han feberfri tack och lov. Vi har till och med varit i väg och köpt en tidning åt honom och skickat iväg lillasyster till förskolan en sväng så han fick lite lugn och ro.
Fördelen med att vabba är att man får gjort saker som annars är helt omöjliga att få gjorda. Jag fick ett riktigt syryck. Har lagat en hel hög med kläder som blivit liggandes och dessutom klätt om en gammal IKEApallsom jag fick av en kompis som jag har tänkt att klä om lääääänge och nu äntligen infann sig både inspirationen och tiden. Möbeltyg hade jag liggandes som tur var så det var bara att sätta i gång.



3 kommentarer:

  1. Vilken skillnad!!! Ja, man behöver minsann inte köpa nytt alltjämt om man har fantasin och idéerna - jättesnyggt!!! :D

    SvaraRadera
  2. Hmm, borde man ångra att man skänkte den nu?? Den blev jättefin! Kram

    SvaraRadera
  3. Nä bytt är bytt och kommer aldrig mer igen :) kramis

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!