söndag 24 oktober 2010

Film+höst=sant

Jag och min goaste lillasyster skulle egentligen åkt till grannstaden för att se på bio men när snön sakteliga började falla ute och dom varnade för halt väglag så valde vi att stanna hemma och inte riskera våra liv på hala vägar. Men filmmys skulle vi ha ändå så klart. Det var det enda som kändes rätt en kväll som denna för fy vilket höstrusk det varit ute hela helgen. Hade önskat att jag bara kunde dragit täcket över huvudet och sluppit gått upp idag men tyvärr hade jag en massa annat inbokat.
Nog om det, vi hade en film liggandes med två av mina favoritskådisar, Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Med dom två i samma film så kändes det som om det inte kunde misslyckas men fy vilken floppfilm. Den var i princip händelselös och tråkig rakt igenom och dessutom ganska förutsägbar Nej tacka vet jag svensk film, det är aldrig dåligt så jag hoppas vi kommer i väg på bio inom den närmaste framtiden så vi kan se någon av alla sevärda svenska filmer som går just nu.

1 kommentar:

  1. Äh, du kunde väl frågat mig först så kunde jag sagt att den var kass ;-)
    Kramis

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!