fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag!!

Jösses vilken vecka det här varit. Verkligen fullt upp!! I kväll är min första lediga kväll på hela veckan. Ska bli galet skönt!. Efter jobbet ska jag baaaaara.......åka och köpa födelsedagspresent till min man som fyller år i morgon. Vet inte vad som tagit åt mig. Har helt tappat kontrollen det sista. Hade på något sätt förträngt att han fyllde år mellan allt köksprat, barntrots och meanditräffar. Kom på i går att jag skulle beställa en sak på nätet. Den vänliga mannen på kundtjänst försökte på alla sätt få hit paketet idag med div. budfirmor osv men när han väl trodde han hade löst det så upptäckte han att det jag skulle ha inte fanns på lager :/
Jaja min man får vänta helt enkelt för den som väntar på något gott.......Tur man kan komplettera men lite saker från stadens utbud.
Fick leveransbesked på köket. 22 mars!!!!! Jösses, redan då, oj oj oj nu fick vi eld i baken för det är ju en hel del som ska fixas innan om man säger så! Vi har insett att vi behöver leja en snickare till en del om vi ska slippa laga mat på en campingspis fram till midsommar. Men hur lätt är det att får tag på alla hantverkare vi behöver på så här kort varsel. Jag får helt enkelt be till högre makt.

Ha en skön helg alla därute och passa på att gör lite snögubbar nu när det töar lite. Det ska iaf jag försöka göra med min dotter som velat göra snögubbar hela vintern. (Det har ju varit liiiiite för kallt)

1 kommentar:

  1. Du är bara mänsklig :-) Skönt för oss andra dödliga att du också glömmer ibland. D kommer nog få en toppen födelsedag iallafall! Och köket kommer ni fixa fint oxå, det är jag övertygad om!
    Kramis

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!