fredag 13 maj 2011

DET GÅR BRA NU!!!

Underbart gott mellis när man är sugen på något gott!
Frysta bär, nat.yoghurt 0,5%, citronmeliss samt eko.vaniljpulver
som jag kör med stavmixern till en slät smet!

Börjar mer och mer inse att mina nya goda vanor etablerar sig mer och mer i mitt liv även om jag inte tror det. Har haft några rejäla helger nu med MYCKET god mat och VIN! Jag har gottat mig i stora mått mätt kan man lugnt säga. DESSUTOM har det inte funnits riktigt lika mycket tid till rörelse som jag önskat så det var med skräckkänsla som jag ställde mig på vågen i går morse.......
Hoppsan hejsan - 1,6 kg. Ja vad säger man...... nu har jag hela 4,5 kg till godo för vad jag lovat mig själv att jag aldrig ska väga mer än!
Jag lever väldigt sunt på veckorna kan jag säga och då funkar det tydligen att unna sig lite extra på helgerna.
Jag tror faktiskt att jag kommer att klara av att leva så här!

HA EN UNDERBAR HELG!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!