onsdag 25 maj 2011

TRÖTTMÖSSA!

Oj.....i dag kom livet verkligen i kapp mig. Är det ett tecken på utmattning när man somnar i soffan klockan halv sex??
Det har gått i ett rasande tempo hela maj månad. Som tidigare nämnt så har det mesta varit väldigt roliga saker men ändå saker som fyller almanackan. Mitt hem börjar mer och mer likna en sanitär olägenhet och snart kommer nog socialen och hämtar mina barn.......
Förlåt att jag säger det här MEN hoppas det regnar i helgen så jag kan komma i kapp i alla fall liiiiite här hemma!
Väskorna från London är liksom inte ens uppackade än och nu ska jag packa om för jag ska på hajk med mina goa 6-åringar på jobbet. Vi sover över i ett kapell utanför stan och bara MYSER i två dagar........

Åh inte nog med att jag behöver städa, rensa och sanera här hemma. Jag är sååååå himla sugen på att pimpa upp det lite här hemma nu. Nästa helg, som är en riktig långhelg för mig, så funderar jag på att sätta penseln i handen och måla om köksbordet. Det är inget litet projekt men jag är så trött på vårt tunga ekköksbord. Sen kvarstår ju bara de 8 stolarna som hör till också.
Blev så glad när jag surfade runt på lite bloggar och hittade den här:

Bild: ahlens.se

Den här kommer att bli perfekt under fönstret i köket. Får nog kanske bli en liten tur till grannstaden i helgen. OM jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!