måndag 30 maj 2011

DET ÄR STABILT!

Ytterligare en sak att bocka av från önskelistan. Detta fina armband fick jag av mina goa barn i morsdagspresent!


NY VECKA!!!

Äntligen ser det ut som om värmen är på väg tillbaka. Åh som jag längtat. Vi hade i och för sig några dagar med värme och sol i London. Känns ju extra bra att vädret ska blir bättre nu när helgen redan närmar sig och vi ska vara LÅNGLEDIGA. Är så himla sugen på att hitta på något kul med la familia men vi får väl se hur mycket ork som finns. Behöver nog lägga en och annan timma i trädgården också. Kanske dags att börja fundera på vad man vill ha i krukorna i år.

Det var med lite skräckblandade känslor jag klev upp på vågen i morses. Själv tycker jag att jag gjort bra val när jag kunnat MEN det har varit mycket kalas och fester under HELA maj månad. När jag var i London åts och dracks det en hel del.......
Jag har motionerat mindre än vanligt även om jag försökt att träna åtminstone ett par gånger i veckan.

VOILA!!! Vågen står still!!
Inser mer och mer att jag nog hittat en hållbar livsnivå. Njutning hänger i hop med bra motion, det är jag säker på nu!
Nu är hektiska maj snart till ända och månadens alla måsten är avprickade!
I dag blir det äntligen lite träning på Form igen och då har jag också lyckats dra med med mig goa vännen Ica. Det är alltid mycket roligare att träna när man är två!
Snart är beachsäsongen här och det är nog dags att unna sig en ny snygg bikini för i år blir det inget simmande i vassen inte! Har ni några snygga bikinitips så får ni gärna länka.

SIMMA LUGNT!

1 kommentar:

  1. Good girl !!!Länka vidare till mig också ang.bikini...need a good one ;).
    KRAM KRAM

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!