måndag 16 maj 2011

JA TACK!

Ja tack jag tar gärna vad som helst ur deras underbara sortiment!
Foto: lexington

Vet inte om man ska skratta eller gråta när man får mejl från Lexington. Skratta för att det finns såååå mycket fint, gråta för att jag vill köpa typ ALLT men inte har råd!
Men snart är det ju morsdag så önska sig kan man ju alltid:

Önska, önska runt i ring
önska kostar ingenting
tänk vad man kan ha det bra
säg vad du vill ha!

I dag har jag återigen haft en lååååååång dag på jobbet med bl. a. utvecklingssamtal hela kvällen. Nu är det bara ett samtal kvar innan jag är i mål för detta läsår. Ska ju släppa en kull med världens goaste barn nu så jag får snart ladda förrådet med mycket näsdukar för fy vad sorgligt det kommer att bli.......

Nu räknas det ner här hemma. 3 dagar kvar till jag sitter och sippar på ett glas champagne i London och firar min 10-åriga bröllopsdag med bästa maken. Åh vad det ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!