fredag 20 maj 2011

FULLSPÄCKAD DAG!


Kanske inte den mest smickrande bild på mig men i alla fall ett bildbevis på att jag faktiskt sprang!

Äntligen är vi framme och njuter av att bara vara tillsammans på tu man hand! I dag vaknade vi upp till klarblå himmel så det var bara att snöra på sig löpardojorna och ge sig ut på en underbart skön morgonjogg i Hyde Park. Det känns så underbart att det fungerar att leva med sina nya vanor även när man är i väg så här och faktiskt så känns det som ett måste att röra sig lite då både det ena och det andra slinker ner i matväg även om jag försöker välja bra alternativ så gott det går!



Dagens inköp!
I dag har jag blivit uppgraderad till svart bälte i shopping!
Inser nu att det finns en viss dragning åt blått och vitt i min garderob :)

Vi är oroliga på riktigt att vi inte kommer att komma hem med all grejor i övermorgon. Jösses vad vi har gått banans idag. GAP var en absolut favoritaffär. Mycket skor har det blivit också. 2 par vanliga och ett par golfskor för min del.
Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig här men inser att i morgon får det i stället bli till att strosa runt eftersom väskan nu redan är fylld. Något litet från Harrods måste det ju förstås bli om det så bara ska vara en påse te.

N
u sitter vi här och sippar på ett glas champagne innan vi svidar om och går ut och gör stan igen, kvällstid.

BIG HUGS!







1 kommentar:

  1. Så härligt att ni har det BRA! Blir det mannekäng uppvisning sen då??
    Kram och ha en underbar kväll.
    /Ica

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!