tisdag 14 juni 2011

DAGENS FYND!

Dagens fynd! Två underbara betongljuslyktor! Lika fina inne som ute!

Solen lyste verkligen med sin frånvaro i morses. Vaknade till ösregn och gråmulen himmel. Skillnad mot nu. Solen lyser helt underbart och man får lite sommarfeelings igen. Önskar bara att temperaturen kunde stiga lite till. Det önskade jag i alla fall idag när jag blev inknuffad i en 22 gradig pool av mina stora barn som ska sluta hos mig på förskolan snart. Dom skrattade gott när deras fröken var som en katt som blivit inknuffad. Fräsandes och spottandes var jag lika fort ur plurret som jag kom i. Jag fick ju i alla fall byta om till bikini innan, tack för det!


NEDRÄKNING!


Nu är det ÄNTLIGEN snart dags för lite sommarlov. Det är så himla härligt med skolavslutningar. Tyvärr så går Leo på en skola där skolavslutning inte prioriteras utan endast EN förälder får komma. Så himla trist, och detta bara för att han går på en för stor skola med för många elever så det finns ingen lokal som alla ryms i. Men, men....nästa år kan vi gå båda två för då har vi två barn i skolan!

Nu ska jag ta tag i det sista på dagens to do lista. Hann ju i alla fall med att träna idag. DET var ett stor PLUS I KANTEN!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!