måndag 6 juni 2011

GRATTIS SVERIGE!

I dag är det Sveriges dag! Hur tänker ni fira?

GODMORGON!
Det var värst vad det börjar bli glest med inläggen här. Dags för lite skärpning minsann!

Jag hoppas ni har njutit lika mycket av härliga dagar som jag gjort. Jag har hunnit med både att ligga i min nyinköpta solstol och bara slappa till att ha fixat och fejat i trädgården en hel del. Bland annat så har vi tagit ner en häggmispelhäck som var typ 5 meter hög och 30 meter långt. Det blev några vändor till tippen sen kan jag säga. Det får ingå i helgens rörelseglädje. Har hunnit med en skön löpartur också och tänkte få till en till i dag.
Nu är det mycket som ska hinnas med denna sista lediga dag. Bland annat inköp av skor till dottern för på fredag tar min goa lillasyster studenten. Åh vad jag hoppas att vädret blir bra.

Nu ska här mumsas god nationalsdagsfrukost innan vi laddar för nya äventyr.

STOR KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!