måndag 13 juni 2011

EFTERLYSNING!

Vart i hela friden kan man få tag på en vettig bikini så här när sommaren intagit Sverige? Och räkna nu för guds skull inte upp Lindex, HM, Intersport, Stadium osv för dom har INGET som faller mig i smaken. När man dessutom inte kan köpa samma storlek på överdel som underdel så är det ju näst intill hopplöst. För mig har detta blivit ett riktigt I-landsproblem. Från att ha haft en C-kupa så fyller jag numer ingen kupa alls!!!! Visst, rumpan har ju också minskat i mått så klart. Jag är inte intresserad av någon liten brasiliansk tangamodell på byxorna men heller inga som typ går upp till under brösten. Överdelen får gärna ha inbyggda bröst eftersom mina egna har försvunnit. Gärna mönstrad men inte för grillig. Gärna blå och vit, kanske lite åt det marina hållet och helst inte att den skapar ett allt för stort hål i plånboken.
Så är det någon i detta avlånga land som har något tips så hör gärna av er till mig för nu är det

KRIS I STORA MÅTT MÄTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!