torsdag 16 juni 2011

SKOLAVSLUTNINGSDAGS!

SOMMARLOV!

Sommarlovsfina barn. Smilla i kläder från GAP och Leo i skjorta från GAP, byxor från Zara och converse.

I dag var det äntligen dags. En av dom högtidligaste dagarna på hela året nämligen skolavslutningen. Jag tycker det är så festligt att se så många finklädda barn på en och samma gång och alla med ett och samma mål i sikt, SOMMARLOV!
Efter avslutningen så firade vi sommarlovet tillsammans med familjen Folkesson. Givetvis bjöds det på jordgubbstårta, bullar, kakor och jordgubbssaft och dessutom STRÅLANDE SOL!




Vi lyxade även till det lite extra idag och tog med barnen på thai restaurangen Aroy och åt lunch. Barnens absolut favorit då dom alltid tar emot barn med öppna armar och fixar och fejar lite extra för just dom.
Vi hann också med en snabbrunda på stan.....det är visst en ung herre som fyller år i morgon så det var lite småfix att ordna med och kors i taket. Jag hittade också en bikini som jag tror ska bli bra i sommar. Känns bara så himla ovant att inte ha en bikini som täcker typ halva kroppen.

Fin fin bikini för endast 250 riksdaler på KappAhl!!!!

Nu ska jag hur som helst snöra på mig löparskorna och ta en runda innan det är dags att packa för 2 dagas konferens i Lysekil med goa Växthuset kollegor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!