måndag 13 juni 2011

ETT HÅRT PASS!

Ett perfekt redskap att packa med i semesterväskan. Gummibandet!!!


Ännu en intensiv dag till ända. Fullt ös på jobbet, direkt i väg för lite ärenden på staden sen hem och i väg på löpträning med härliga Form gänget.
Det var en löpträning som heter duga må jag säga. Jag trodde jag typ skulle dö. Linda vet verkligen hur självförtroendet kan få sig en knäpp. Tycker att jag börjar att känna mig bekväm med min löpning, typ fram tills idag........ Det är liiiiiiite skillnad på att löpträna på ett relativt jämnt underlag och mot att intervallträna på ojämnt underlag ute i skogen eller upp och ner för branta backar som en galning. Märkligt nog så känns det så himla bra på något sätt ändå. Att man orkar. Fast det är en himla skillnad mot att träna i grupp och individuellt. För jag vet i tusan om jag skulle kunna utmana mig själv på det här sättet. Hela träningspasset avslutades med styrketräning med hjälp av ett gummiband. Kan verkligen rekommenderas. Det kommer i alla fall att åka med i min resväska under sommarsemestern i hop med mina löpdojor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!