söndag 12 juni 2011

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!


Man kan nog inte vara vackrare än så här!!!


Är numer en stolt storasyster till en nybakad student!

Helgen har gått i studentfirandets tecken. Vi har firat min söta lillasyster Julia som tagit studenten. Det känns som om det var i går jag själv tog studenten och då låg Julia i mammas mage. Jösses vad tiden går.....
Tyvärr så visade inte sig vädergudarna från sin bästa sida på fredagen men idag när det var bal så lyste solen så härligt och värmande från himlen. Det var som att vara i en saga när man var på Bjertorp Slott för att titta på alla vackra studenter. Vilket arbete dom lägger ner för att vara så fina i några timmar. Tjejerna är förstås så bedårande vackra men jag tycker ändå att killarna inte får glömmas bort i allt det här. Jag tycker dom är så himla stiliga i sina kostymer/frackar/smokings. Jag inser att det förmodligen redan nu är dags att öppna ett särskilt sparande bara till barnens student för det sparas ju inte på krutet direkt.

Nu önskar jag dig, min älskade älskade lillasyster,

ALL LYCKA VÄRLDEN KAN GE DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!