måndag 2 januari 2012

AMBASSADÖR!

TACK CLINIDERM!


Underbart härliga produkter i en lyxig förpackning damp ner i brevlådan!

Jag har väl aldrig varit typen som lagt en massa pengar på hud och hårvård. Har av och till unnat mig en riktig dagcreme. Har senaste året hittat en mer "lyxig" variant som jag tror mig varit nöjd med MEN jag har nog hittat dennes överman. 

Strax innan jul damp det här trevliga paketet ner i brevlådan innehållande en dagcreme och en lipbalm.
Dagcremen doftar ljuvligt, känns krämig men är ändå lätt att applicera in i huden utan att den sen känns kladdig eller bara fuktig. Kan helt klart tipsa andra om denna produkt!
Lipbalmen var också bra. Jag har så himla svårt när dom smakar för kliniskt eller en massa fruktiga smaker men denna var helt naturlig i smaken och läpparna kändes lite lyxigt glansiga efter appliceringen. Det som är bra med den förpackningen är också att den känns hygienisk eftersom man inte behöver snurra ett stift upp och ner som det bara fastnar en massa äckliga saker i....

SAMMANFATTNINGSVIS....

Jag kan verkligen rekommendera!!

1 kommentar:

  1. Hej Cattis!
    Va roligt att du tyckte om produkterna så mycket. Nu i januari/februari kommer det att komma in lite nyheter till Cliniderms sortiment så hålla gärna ögonen öppna. Vi kommer även att ha en del tävlingar och lotta ut produkter på vår Facebook-sida.

    God fortsättnign

    MVH Cliniderm

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!