tisdag 3 januari 2012

SOCKERSUGEN!

AAARRRRGH!!!



Jag borde aldrig aldrig aldrig ha ätit sötsaker igen. Nu får jag kämpa som en tok mot sockerhornen. Men skam den som ger sig för...

HAR MAN BESTÄMT SIG SÅ HAR MAN!

Muggens text säger allt....
OMTANKE....om DIG SJÄLV, glöm aldrig det....
Min vardagslyx, en kaffelatte på minimjölk!

Tips som iaf får mig att överleva:
  • Planering, planering, planering
  • Träning, får en på gott humör och endorfinerna sprutar och sunda tankar tränger sig in i ens hjärna
  • Karaktär.....jobbar på det för fullt
  • Byt ut allt vitt mot fibrer ex. kornris, mathavre, dinkel osv. Ät kolhydrater i början på dan för att senare trappa ner.
  • MELLANMÅL är A och O
  • Bestäm dig för när du vill unna dig ngt extra och längta dit!
  • Använd inte mat som belöning!!!!!!!

Ja ja, jag kan nog komma på 100 olika bra tips.  (Vill ni ha fler bra tips och inspiration....missa inte Leilas blogg) Det bästa är nog ändå träningen. Att möta folk man känner igen, som peppar och som man själv kan peppa. Jag behöver det, eftersom jag i grund och botten är en lagsportsmänniska och ganska LAT. Egentligen gillar jag inte alls individuell träning men nu är det enda alternativet så då får man göra det bästa av situationen. Så efter ytterligare en gråmulen dag med halvsjuka barn så ser jag fram emot att få gå och träna och få igång mina endorfiner!!!!

PEPP PEPP PEPP
VISST SKA VI KLARA DET HÄR!!!!

KRAM 
CC

1 kommentar:

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!