lördag 7 januari 2012

LEDIG LEDIG LEDIG

HÄRLIGA HELGDAGAR.......

Visst är det underbart ha så många lediga dagar tillsammans. Det känns som om man har hur mycket tid för varandra som helst!

I går var det ju ett helt fantastiskt väder ute. Jag slängde på mig mina nya easytones skor och begav mig ut på en rejäl långpromenad! Nästan 1 mil blev det och det kändes i benen må jag säga! Hoppas på snygga ben och rumpa nu när jag har så bra skor hihi.


 Julen UT och våren in!

I dag fick det återigen bli en lite promenad då jag försov mig...... grrrrr. Skulle ju egentligen tränat idag men oooooops vad klockan var mycket när jag vaknade. För att kompensera lite fick det bli en promenad till centrum och tillbaka. Insåg att både mitt och Smillas strumpförråd gapade tomma!!
Inte den roligaste shoppingen precis men ett nödvändigt ont.
En fika (ingen kaka) hanns med också med en härlig vän!


En krossad dröm........eller inte. Barnen var nöjda efter att
flera dagar tjatat om att få krossa pepparkakshuset....
uääh...vem vill liksom äta av det. Jo då..barnen så klart.


Kan gladeligen meddela att mina nya sunda vanor hänger i. När vi hade gäster häromkvällen så hoppade jag till och med över snacks och åt frukt i stället. 
Tänker ju inte låta detta gå till överdrift på något sätt men i bland måste man bara välja bort vissa saker!

DAGS ATT NJUTA AV DET SISTA AV LÖRDAGEN

KRAM 
CC


2 kommentarer:

  1. Du inspirerar! Imorgon (fast egentligen redan nu ikväll) börjar jag min "vår-deff" som jag kom på nu i badet nu precis. Inget fika, bara bra mål. Here we go Cathy!

    SvaraRadera
  2. Bra där Simon, ju fler vi är som peppar varandra dessto bättre!!!
    Kan du verkligen LOVA ingen fika nu då....??? :)

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!