onsdag 4 januari 2012

FEELGOOD

Har man bestämt sig så har man, BASTA!

Nu ska dom bort! Lovehandles, muffinstopp, ja....
kärt barn har många namn!

I dag känns allt mycket lättare! Kanske för det är tredje dagen i mitt nya sunda liv och när man väl är inne det så märker man hur lätt allt går. Jag sover redan bättre, jag har mer ork och energi MEN....

HELA MIN KROPP ÖMMAR!

Men det är väl det som är meningen. Nu har jag tränat tre dagar i rad, när hände det senast liksom?
Och nej, jag försöker inte leka fröken duktig utan jag inser att handling får konsekvenser. 
Så mycket energi jag la på att tappa en massa kilon förra året får ju inte ha varit helt i onödan.
Jag hade ju som mål att klara mig igenom hösten men det gjorde jag inte. (har ju inte gått upp allt på långa vägar ska tilläggas).
Jag försöker att inte se det som ett misslyckande utan mer som en erfarenhet. Analysera, utvärdera.

Jag mår ju som bäst när helheten funkar!!!

Så nu gäller det att få hjulet att snurra runt igen utan att guppa eller få punka.

Ni hakar väl på?

FEELGOOD MINA VÄNNER

KRAM
CC


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!