lördag 14 januari 2012

UTMANING!!!

God hälsa är mer värd än största rikedom


Som säkert många märkt så kretsar mitt liv just nu mycket kring träning och goda vanor.
Jag har kommit igång riktigt bra på det nya året och det känns så himla skönt!

Veckan som gått har innehållit mycket träning. Lite pussel i vardagen blir det men det är det absolut värt!!!


Undrar om man kan bli så här snygg??

UTMANINGEN

En som jag känner läser till PT. Hon har nu gett mig en utmaning......
Jag ska under 10 veckors tid köra ett powerpass 3 dagar i veckan hemma.
Passet går ut på 10 övningar. Varje övning gör man 50 repetitioner på så totalt blir det 500 rep/gång.
Vecka 2 lägger man på 5 alltså 55rep. osv.
Sista veckan ska man tydligen klara 100 och då blir det totalt 1000 rep.
Så himla spännande och precis vad jag behöver just nu. Har väldigt svårt att förstå att jag ska orka ex 100 armhävningar men skam den som ger sig.
Efter passet som ska ta ca 20 min ska man köra 20 kondition.

Så idag STARTAR jag.... även om jag undrar hur det ska gå till för hela min kropp skriker av tränings värk....men det är väl bara att bita ihop och köra.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!



HA EN UNDERBAR LÖRDAG

KRAM 
CC



2 kommentarer:

  1. Det låter ju helt underbart och jätteintressant.
    Undra om man kan prata med AB?

    Trevlig lördag

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur du känner med kost o motionsbiten, vi sitter nog i samma båt! :) Kör också powerpasset o du kommer känna skillnad! Tyvärr har en enveten förkylning stoppat mig tillfälligt men jag ska plocka upp det från 65 nu så nu jäklar KÖR VI! Kram Malin L

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!