måndag 9 januari 2012

NY VECKA NYA MÖJLIGHETER

Jag vet att jag sagt det för men det tåls att säga igen...

JAG KÄNNER LIVET I MIG

Om det beror på att lite snö äntligen ligger på backen eller på min nyfunna energi vet jag inte men just nu njuter jag av livet!

Visst är känsla underbar när man kommer in i ett positivt stim. När världen bara känns bra och till och med en stund i tvättstugan känns helt ok. 
Plötsligt har jag börjat njuta av promenader vilket jag aldrig tidigare har gjort. Hm...kan det bero på den spännande ljudboken jag har med mig i öronen lite överallt?
Ni som inte provat att lyssna på ljudbok, GÖR DET!
Till en början kan det vara svårt men till slut så lär man sig.
Just nu är det Keplers "Hypnotisören" som ljuder i mina hörlurar.

Det känns skönt att man hittat pusselbiten man saknat hela hösten.....

I dag blir det dags för lite träning igen. Laddad? SJÄLVKLART!!!
Är så himla nöjd med att ha ett toppen träningsställe att gå till!
Superbra instruktörer och jätteroliga pass!
Form Falköping så klart!

Men det bästa av allt är förstås att ha vänner att träna tillsammans med. 

HA EN UNDERBAR VECKA!

KRAM
CC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!