söndag 8 januari 2012

ÅRETS UTMANING

DRÖMMA KAN MAN JU ALLTID ELLER....

I går såg hela familjen på 4:ans nya underhållningsprogram Gladiatorena.
Vilka muskelpaket!!! Kanske inget direkt man strävar efter men däremot utmanarna. Dom är ju snyggt vältränade!!

Så till dagens asgarv här hemma iaf.....
Dottern: Mamma, när är NÄSTA omgång av gladiatorerna?
Jag: nästa lördag!
Dottern: Nej jag menar, NÄSTA OMGÅNG?
Jag: Eh jag vet inte ens om det blir fler omgångar...
Dottern: För i så fall tycker jag du ska söka som utmanare!

HA HA HA HA STOR CHANS!!!
Fint att min dotter har höga tankar om mig och min träning men DÄR ligger man i lä om man säger så!!!!

Grymma gladiatorer 
Foto: tv4.se


Samtidigt är det ju bra att ha ett mål med sin träning. Jag är alldeles för bekväm av mig så det är nog dags att utmana sig själv lite...
så året utmaning får bli

TJEJMILEN!

So.....wish me luck.....

KRAM 
CC

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar dotter :-)

    Bra utmaning, det kommer du fixa lätt med din inställning.
    Skulle nog också behöva något sådant...

    SvaraRadera
  2. Härliga Smilla!
    Lycka till CC!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!