tisdag 5 april 2011

FÅNGA DAGEN

Dagens goda lunch. Omelett med kalkon och kesoröra med tillhörande sallad.

Dagens kaffe på maten fick bli en cafelatté på lättmjölk med pudrat ekologiskt vaniljpulver
Den satt inte fel kan jag lova!

Förstår inte vart dagarna tar vägen. Även om man slutar tidigt och tror att man ska hinna med så himla mycket så är det bara en myt. Prio ett var egentligen en löptur när jag kom hem från jobbet men tyvärr så är halsen risig igen så det blir till att vila sig i form i några dagar. Känner jag mig piggare i morgon så kanske det får bli en morgonlöptur igen.


Nu är det verkligen dags för städning här hemma. För tro det eller ej. Till och med jag kan ha damm i hörnen ibland.

Nu ska här bli rent och fint. På med lite go musik så går allt mycket lättare.


STOP BEING WHO YOU WERE
AND BECOME WHO YOU ARE
Paulo Coelho

1 kommentar:

  1. Släng hit omeletten, den såg alldeles för go ut ;)....kul å se sån inspirerad å varierad kost, du kan väl liksom lägga ut lite recept också (du som har så gott om tid )...:)
    /KRAM

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!