onsdag 27 april 2011

HALLÅÅÅÅÅÅ VAR ÄR TIDEN?



Jag säger bara oj oj oj. Önskar just nu att dygnet hade minst 48 timmar. Varför är det alltid så här så fort det blir vår. Mycket roligt är i och för sig inplanerat i kalendern och det är verkligen MENTAL NÄRING. Att tanka kroppen med bra mat och träning är förstås viktigt men att umgås med nära och kära är nog så viktigt.

Just nu tror jag vi alla njuter av det underbara vädret som landat över vårt avlånga land. I påsk har vi röjt i trädgården men än återstår en del. Det kliar i fingrarna men man måste ju tänka på att det bara är april och att man i vissa fall får ta det lite lugnt med planterandet och klippandet.

För att utvärdera påsken lite så måste jag säga att det gick bra. Inte jättebra men bra! Jag har ätit och druckit gott och gjort många bra val. Det som var mindre bra är väl egentligen allt vin som slunkit ner MEN jag har å andra sidan varit duktig och motionerat! Har ett program i mobilen som heter endomondo. Där kan man se sträckan man springer samt tid. När man sen går in på nätet så kan du se kilometertid m.m. Upptäckte att jag har blivit bättre! Tiden har sjunkit trots att jag utökat sträckan hela tiden. Nu har jag redan mått mitt mål att springa 5 km så vad blir det då härnäst........MILEN SÅ KLART!! Kanske dags att utmana sig själv och hitta ett lopp att springa i slutet av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!