lördag 16 april 2011

NJUTER AV LIVET!

Till att börja med vill jag be om ursäkt för min lååååånga frånvaro. Inte mig likt det här men ni vet ju alla hur galet mycket det börjar bli så här års. I och för sig mycket kuliga saker.

Jag hoppas det är lika bra med er som det är med mig. Jag lever livet fullt ut just nu och passar på att njuta mycket, på många olika sätt.
Jag har kommit på att njutning är väldigt viktigt och det är väldigt lätt just nu. Jag njuter av mina nya goda vanor, av våren som är här med sitt underbara väder, av min familj, av allt roligt som jag har att se fram emot osv.....
Almanackan börjar bli fullbokad men vad gör väl det.....


Kanske mesigt enligt mångas tycke och smak men strutsägget i äggkransen ihop med en ful tupp känns alldeles lagom för min del.

Idag har jag verkligen STORSTÄDAT hela huset. Nu luktar det gott i varenda hörn och till och med lite påskpyns har fått åka fram trots att jag egentligen är starkt emot det, men jag gör det för barnens skull. Jag inser att mitt hem inte är en explosion av färger för att jag gillar det inte. Jag gillar lugnet som blir av alla ljusa nyanser (även om det är ett hellsike att hålla rent).

Nu ska jag njuta av god mat, ört och vitlöksfylld kycklingfilé med rostade rotfrukter och ett gott glas rött!

HA EN UNDERBAR LÖRDAGKVÄLL!!!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att livet njuts till fullo, det är väl så det ska vara.Alla toppar ska man njuta max av för att även klara de motvindar som trots allt ibland kikar förbi. Lev livet å det är nu!!!
    /KRAMAR

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!