fredag 2 november 2012

Det är dags.......

......flera har frågat varför jag slutade att blogga. Och det undrade jag med. Kanske för att jag inte hade tid, inspirationen försvann, tyckte kanske inte att mitt liv var tillräckligt intressant, vem vet.

Men just IDAG, plötsligt, så insåg jag att det är ju roligare att dela sina med och motgångar med andra.

COMEBACK

Hösten är för mig typ årets VÄRSTA årstid men i år tänker jag ändra på det. Jag tänker INTE gräva ner mig i soffan och mumsa godis och bli en latmask utan jag tänker trotsa detta genom en utmaning jag har antagit mot min man. 30 min träning VARJE DAG!!!
Nu är det dag två och tro det eller ej, so far so good. Men som sagt detta gäller HELA november... Och nu när jag sätter det i offentlighetens ljus så MÅSTE jag ju fullfölja det.
Vad definierar ordet träning då? Jag har sagt att en rask promenad kan funka men inte varje dag men ibland kanske det inte hinns med mer än så och all träning som blir av är ju bättre än ingen alls.
Jag har också laddat ner flera olika träningsappar som jag tänker använda både hemma och på gymmet. Får bli min lilla träningskompis helt enkelt.


Nike Training App  verkar vara riktigt bra!

Så.....vad hände idag. Det blev 15 löpning i högt tempo på löpband + 5 min gång på bandet med maxad lutning (15%), 15 min rumpövningar via app samt 10 min mage via app.

Nu känns det gott att ta helg.

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA GOA!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!